Nessaj

Grafika

Ügyfél

Nessaj YouTube csatorna

Nessaj marketing szakemberként 2008 óta foglalkozik audiovizuális tartalomgyártással. Célja közvetlenül és emberien, könnyed humorral kommunikálni a számítógépes játékokban rejlő különleges történeteket és élményeket, valamint a sport és a mozgás állandó szeretetét. Rendszeres tartalmainak hála az évek leforgása alatt egy több mint 500 000 fős közösséget hozott létre “pingvinek” álnéven.

Nessaj a hazai online tartalomgyártás egyik legkiemelkedőbb alakja. A feladatunk egy új merchandise minta tervezése volt követőtábora, a “pingvinek” számára. A projekt alatt teljes szabad kezet kaptunk, így egy kifejező tipográfia mellett döntöttünk, vagyis magát a szót vizuális megjelenésre is használtuk egy pingvin kirajzolásához. Leginkább a minimalista stílusra törekedtünk mindenféle sallang nélkül, hogy lényegretörőnek hasson egy hímzett mintaként.